יום שבת, 13 במאי 2017

רומן


04.05.17 היום השני של המסע





בדרכי דרומה לאורך הוולטבה פגשתי רוכב צ׳כי, קוראים לו רומן. מורה לאנגלית עסקית בן 53 מפראג, שרוכב שנים רבות ברכיבות טורינג. רומן רוכב על אופנים מיוחדים "ריקומבנט בייק" הוא רוכב/שוכב על מושב רחב וארגונומי – מותאם לצורת הגב , עשוי קרבון כמובן.
הפדלים שלו היי שם לפניו, רגליו למעלה והוא גורר אחריו עגלה עם תיק ORTLIB עמיד לגשם. הרכיבה הזו  בחצי שכיבה נראית מוזרה במבט ראשון אבל הוא היה מהיר מאד (הוא גם קל יותר במשקל הציוד) ממני.
רכבנו יחד כל היום, הוא טס בירידות – בעיקר של מקדם הגרר הנמוך שלו, אבל בעליות הצלחתי איך שהוא להדביק אותו.

לי היה קשה מאד 65 קמ עם המון המון עליות 850 מ' טיפוס מצטבר.
הוא ניווט אל מבצר אורליק Orlík Castle כ115 ק"מ דרומית לפראג. שם באתר קמפינג ליד המבצר יש כנס של רוכבים שוכבים J, וזה גם מקום שסימנתי לי בתוכנית כ"שווה ביקור".

המסלול שהוא בחר שונה מזה שתכננתי, הוא משך עמוק אל בין אל הרים שממזרח לוולטבה
טיפסנו המון ושיפועים לא קלים - האופנים שלי כבדים רצח ! חייב דיאטה לאופנים – וכמובן גם לי.





מנוחה קצרה על הדרך 






האופנים (שלי)  והצלב של ויהושע





רכבנו תשע שעות !
בשש וחצי בערב פגשנו  איזו זקנה חביבה שעבדה בגינת הבית, ביקשנו מים, הציעה קפה. שלפתי מהתיק קפה טורקי שחור  ששתינו איתה , בהתחלה בחוץ בגינה וכשהתחיל לרדת גשם הזמינה אותנו לביתה. אישה מבוגרת נחמדה שחייה לבדה בבית  - שבעיניים שלנו נראה די עלוב, אבל אלה הסטנדרטים כאן בכפר נידח בלב צ'כיה.


האשה החביבה המליצה על מלון קרוב והחלטתי לפרוש בשיא😀
רומן עזר לי עם המקומיים במלון שלא יודעים מילה באנגלית. והמשיך  25 קמ נוספים עד למקום הכנס.
כרגע אני במלון דירות נהדר בכפר קטן Vysoky Chlumec  דירה גדולה ומטופחת שעולה גרושים - בערך 75 שח ללילה כולל ארוחת בוקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה