יום שלישי, 9 במאי 2017

לבד

לבד ???!!!
שואל אותי כמעט כל מי שסיפרתי לו על כוונתי
לצאת למסע טורינג ארוך נוסף.
מיד אחרי שחזרתי מהמסע באיטליה בשנה שעברה
התחלתי ה"בישול" של המסע הזה.
למה מסע ? התירוץ הרשמי "מלאו לי 60
ואני חייב לעצמי טיול  אחר, משמעותי..."
והפחות רשמי – כי אני פשוט רוצה !
אני פשוט רוצה את החוויה הזו, לחצות חבלי
ארץ רחוקה, מדינות, והכל בכח הרגליים שלי.
חודשים ארוכים עסקתי בתכנון, שיתפתי את
משפחתי חברי הרוכבים, הקרובים וכל מי שרק רצה לשמוע.
קיבלתי המון תגובות חיוביות ובסתר ליבי
קיוויתי למצוא פרטנר לרצון הזה שלי, חלום לטיול ארוך שהלך וגבר ככל שחשבתי עליו.
והחברים תמכו, והיו כאלה  שהביעו ענין. אבל לא, לא נמצא מי שהיה "משוגע"
מספיק.


אז, כן ! החלטתי לצאת לבד !
ה"לבד" אמנם  לא המטרה של המסע
הזה. אבל הוא בהחלט אפשרי.
ואולי ציטוט קטן לסיכום העניין הזה - אמרתי
על כך לאחד מחברי "אין לי בעיה לצאת לבד – אנחנו מסתדרים טוב יחד".


לאחר לימוד ארוך ובחירה בין אלטרנטיבות קשות יותר  ופחות . ולאחר קריאה מרובה של בלוגים ורשמי מסע שכתבו "טוררים" (כך נקראים רוכבי הטורינג המקצועיים (מה זה בדיוק המקצוע הזה ?). החלטתי, ובחרתי לעשות מסלול  חוצה אירופה חוצה מדינות והרים.


התוכנית: לצאת מצ'כיה - פראג, להתקדם דרומה לאורך נהר הוולטבה אל הגבול עם אוסטריה. לעבור בגמונדן  שלחופי אחד האגמים, או לחילופין לרכב לאורך הדנובה מערבה, ומשם אל זלצבורג ואל האלפים האוסטרים ואחריהם האלפים שבצפון איטליה ואח"כ, אולי עוד קצת  איטליה - ככל שהזמן והרגליים יאפשרו - נראה 

הנה כך נראה המסלול המתוכנן עם הרבה אפשרויות למסלולי משנה(הנקודה הכחולה מסמנת את המקום בו אני נמצא בעת עריכת הדף הזה הצבעים על המסלולים מסמנים את גובה המסלול). 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה