יום שלישי, 14 ביוני 2016

לעיירה שיצ׳יאנו  Asciano יש יתרון אחד גדול
תחנת רכבת

היום אנחנו אמורים לפגוש את החברים שמגיעים מישראל לאימפרונטה
הם אמורים להגיע בשעות הערב ועד אז אנחנו שם באימפרונטה.
אבל המרחק קרוב ל 60 קמ
והעליות של טוסקנה ....והמשקל שעלינו  לסחוב ... והעייפות המצטברת
אז זהו החלטנו מקצרים טווח ברכבת
לגמנו בוקר (כי לא היה ממש מה לאכול)
אמרנו שלום לחברים מהמלון - קבוצת רוכבי  שטח איטלקיים, שעושה את מסלול אירואיקה
בבית בדקתי בגוגל ומצאתי מסלול משובח שקשור בהיסטוריית הרכיבה האיטלקית http://www.eroicagaiole.com/
זהו מסלול  בן 205 הק״מ שנעשה בעבר ברצף ! כמסלול תחרות מפורסם וכעט נעשה על ידי שותפינו למלון ב 3 ימי רכיבה - הסטוריה ותרבות רכיבה איטלקית.

עולים על הרכבת שמחזירה אותנו ל סיינה ( כאמור יום של תיקון ניווט )
ומשם רכבת לפירנצה.
בפירנצה תחנת רכבת ענקית ולידה איך לא ? סניף ענק של מקדונלד'ס
אכלנו שתינו ורכבנו אל אימפרונטה. Impruneta לא טיילנו בפירנצה  וקבענו לעשות זאת בהמשך

הדרך לאימפרונטה מתגלה כדרך קצרה יחסית -רק  13-12 ק״מ אך קשה למדי.
חם, (געגועים לגשם ?). והעליות ארוכות ובעלות שיפועים חדים, והירידות קצרות מידי (כך לפחות נדמה) ושוב התרוצים: עייפות, ציוד וכו׳

במחצית הדרך אנו נתקלים בשלטי אזהרה על עבודות בכביש וכמה מאות מטרים לאחר מכן פוגשים צוות מע״צ מקומי עם מנהל עבודה שמחליט שאנחנו לא נעבור.
ארז אומר ״ בוא נחזור״ ואני שמכיר את המפה ואת גודל הסיבוב הנדרש והשיפועים (!), פותח בויכוח קולני. הוא באיטלקית, ואני בעברית צחה. בסוף הבין התרצה, עצר את עבודת המכונה ונתן לנו להמשיך בדרכנו. אמרתי לארז שאני מכיר עוד שניים שהיו חוזרים מיד ללא ניסיון להתווכח ולשנות את המצב
חברי - משה נ.
ואהובתי הדס
הגענו לאימפרונטה תמונת ניצחון ליד השלט בכניסה לישוב
הסתיים המסע שלנו

עשינו זאת ! 12 ימים מתוכם רכבנו  11 ימים וביום ה״מנוחה" היחיד  בצ׳נקו טרה הלכנו מעל 15 קמ, עמדנו בתלאות הדרך אפילו טוב יותר משתוכנן
הרחבנו  את המסלול והגענו ל Lucca ול Lari
וגם לסן ג׳מיג׳יאנו וגם ל סיינה ולא התכוונו אבל הגענו דרומה עד שיצ׳יאנו.
תמונה, חיוך של ניצחון ויאללה נכנסים בתרועת ניצחון לעיירה

את החברים פגשנו בערב במלון שלהם Bellavista
(אנחנו החלטנו ללון במלון אחר)
מחר ארז ביום מנוחה ואני מצטרף  לחברים

עלי לאזור כוח ולעמוד בקצב שיכתיבו הרעננים מישראל  - לילה טוב

Impruneta היא עיירה הנמצאת כ 12 ק"מ דרומית לעיר פירנצה
עיירה זו (כך מסתבר) שימשה כמקור לרעפים וללבנים העשויים חימר (טאראקוטה). חומר המשולב בביניניה המפוארים של פירנצה
התמונות מחלון חדרנו במלון

המסע הזה הסתיים (לא אתאר כאן את רכיבות השטח עם החברים מישראל)
אך בשבילי זה ממש לא סוף הסיפור רק פרק ראשון ואני מקווה לפרקים נוספים.

בלוג זה פורסם מס' חודשים לאחר שהסתיים המסע.
ביום שהסתיים מסע זה, החל בעצם המסע הבא שלי.
במהלך החודשים האחרונים (כן, זה תהליך איטי ומהנה שנדרש לו זמן) התחלתי להערך למסע חוצה אלפים מסע שיתחיל בחודש מאי (יש כרטיס טיסה) בצ'כיה בפראג. דרומה לאורך הוולטבה אל אוסטריה, ויסתיים לאחר 4 שבועות במקום כלשהוא באיטליה. התוכנית הבסיסת היא להגיע לגארדו עיירה לחופי הים התיכון מזרחית לונציה. שם מסתיים מסלול ה ALP ADRIA שהוא מסלול חוצה אירופה "רשמי". אבל, יתכן והזמן והרצון יאפשרו להמשיך, ואז אולי ארכב אל בולוניה, ועוד - נראה...
בחודשים האחרונים השלמתי ציוד לקראת לינה מתוכננת בקמפינג. (אוהל, ציוד לינה, בישול וכו')
בעקבות בקשות של חברים, אני מתכוון בקרוב להוסיף דף או שניים בנושא הערכות לטיול - אופנים, ציוד, איך מכינים מסלול וכו'.
עד אז - אאחל לכם (וגם לי) להמשיך לחלום ולהגשים.
שייע

אהה ועוד משהו קטן
אי אפשר בלי כמה תמונות מרכיבת השטח של 4 ימים עם החבר'ה הנהדרים שהגיעו מישראל.